logo przyjazny psycholog

Regulamin


I. Postanowienia ogólne 

  1. Poniższy regulamin (zwany dalej „Regulaminem”) określa warunki, na jakich PRZYJAZNY PSYCHOLOG PROSTA SPÓŁKA AKCYJNA ul. Krasnoludków 8a, 05-092, Dziekanów Leśny, NIP: 1182253982, REGON: 524032796, telefon: 536 464 974 (dalej zwany „Usługodawcą”) świadczy usługi na rzecz osób fizycznych poprzez witrynę internetową dostępną pod adresem www.przyjaznypsycholog.pl (zwana dalej „Serwisem”).
  2.  Przy użyciu Serwisu, Usługodawca oferuje usługi umożliwiające Pacjentom dokonywanie rezerwacji wizyt, obejmujących psychologiczne konsultacje z Usługodawcą przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej.
  3. Niniejszy Regulamin stanowi regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną, zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1422 ze zm.).
  4. Pacjentem zgodnie z niniejszym Regulaminem jest osoba fizyczna, która korzysta lub planuje skorzystać z usług Serwisu (zwana dalej „Pacjentem”).
  5. Zawartość Serwisu, w szczególności teksty i znaki graficzne, jest prawnie chroniona.

II. Ogólne warunki świadczenia usług 

  1. Serwis pełni rolę narzędzia do organizacji konsultacji online świadczonych przez Usługodawcę (zwanych dalej „Wizytami”). W szczególności obejmuje zarządzanie konsultacjami psychologicznymi online, świadczonymi drogą elektroniczną, w formie telefonicznych konsultacji oraz konsultacji wideo (zwanych dalej „E-wizytami”). 
  2. Aktualna lista gabinetów Usługodawcy wraz z ich adresami, w których Pacjent może dokonywać rezerwacji Wizyt, jest dostępna na stronie Serwisu.
  3. Konsultacji psychologicznych udziela Usługodawca osobiście
  4. Pacjent przyjmuje do wiadomości, że świadczenie Usług odbywa się przy wykorzystaniu systemu teleinformatycznego, zapewniającego przetwarzanie i przechowywanie, a także wysłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne, zgodnie z brzmieniem ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną. 
  5. Korzystanie z Serwisu w zakresie usług świadczonych przez Usługodawcę jest możliwe wyłącznie na zasadach określonych w treści niniejszego Regulaminu.
  6. W celu właściwego korzystania z Serwisu Pacjent powinien posiadać komputer lub urządzenie z zainstalowanym oprogramowaniem pozwalającym na przeglądanie stron internetowych (w szczególności FireFox lub Chrome) oraz dostęp do Sieci Internet. 
  7. Serwis umożliwia Pacjentowi korzystanie z następujących funkcji: rezerwacji Wizyt, rezerwacji oraz przeprowadzania E-wizyt psychologicznych online ze Usługodawcą, modyfikacji terminów Wizyt oraz E-wizyt, odwoływania Wizyt oraz E-wizyt, a także wystawiania opinii o specjalistach udzielających konsultacji psychologicznych.. 
  8. Korzystanie z Serwisu jest bezpłatne, jednakże w przypadku, gdy Pacjent chce zakupić E-wizytę lub Wizytę, zobowiązany jest do dokonania płatności za wybraną usługę zgodnie z aktualnie obowiązującym cennikiem dostępnym na stronie Serwisu. Pacjent zostanie poinformowany o całkowitym koszcie E-wizyty lub Wizyty przed dokonaniem zakupu.
  9. Pacjent ma możliwość przeglądania zawartości Serwisu bez konieczności rejestracji. Natomiast zarządzanie Wizytami, wystawianie opinii o specjalistach, oraz zakup i korzystanie z E-wizyt I Wizyt, są dostępne, co do zasady, po wcześniejszej rejestracji dokonanej przez Pacjenta.
  10. Przed dokonaniem rejestracji Pacjent zobowiązany jest zapoznać się z treścią Regulaminu i zaakceptować go. 
  11. W celu dokonania rejestracji Pacjent podaje następujące dane osobowe: imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu.
  12. Po pomyślnym zarejestrowaniu się, Pacjent otrzymuje potwierdzenie rejestracji na E-wizytę lub Wizytę na podany przez siebie adres poczty elektronicznej.
  13. W celu skutecznego świadczenia usług, w tym utrzymania kontaktu z Pacjentem, Usługodawca będzie przesyłał na podany przez Pacjenta adres poczty elektronicznej oraz numer telefonu krótkie wiadomości o charakterze technicznym dotyczące dokonanych rezerwacji, takie jak potwierdzenia rezerwacji Wizyty czy informacje przypominające o nadchodzącej wizycie. Komunikaty o których mowa nie mają charakteru informacji handlowej zgodnie z definicją zawartą w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  14. Podczas korzystania z Serwisu, Pacjent zobowiązuje się powstrzymywać od wszelkich działań, które mogą utrudnić lub zakłócić prawidłowe funkcjonowanie Serwisu. Ponadto, zobowiązuje się korzystać z Serwisu w sposób nieuciążliwy dla innych użytkowników. 
  15. Pacjent może korzystać z Serwisu 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę niezależnie od tego czy dokonał rejestracji.

III. Rezerwacja Wizyty 

  1. Aby dokonać rezerwacji Wizyty, Pacjent określa datę oraz godzinę spotkania, przy czym każda Wizyta trwa 50 minut. Potwierdzenie rezerwacji Wizyty następuje po kliknięciu przycisku „Zarezerwuj wydarzenie”. Wizyta odbywa się pod wskazanym w zamówieniu gabinecie stacjonarnym
  2. Po udanej rezerwacji, Pacjent otrzymuje na podany przez siebie adres poczty elektronicznej wiadomość potwierdzającą dokonaną rezerwację.
  3. Pacjent ma możliwość odwołania Wizyty za pośrednictwem linku przekazanego w wiadomości e-mail, jednakże taka decyzja musi zostać podjęta najpóźniej 24 godziny przed planowanym terminem Wizyty.
  4. Płatności za Wizyty dokonywane są przez Pacjenta gotówką podczas Wizyty stacjonarnej lub z góry za pośrednictwem serwisu płatności AutoPay.
    Dostępne formy płatności:
  • Karty płatnicze:
    * Visa
    * Visa Electron
    * Mastercard
    * MasterCard Electronic
    * Maestro

Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Autopay S.A.

IV. Zakup i rezerwacja E-wizyty 

  1. Pacjent ma możliwość dokonania zakupu E-wizyty. 
  2. Pacjent może dokonać zakupu E-wizyty zgodnie z cennikiem znajdującym się Serwisie. 
  3. Ceny za E-wizyty podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. 
  4. Pacjent ma możliwość rezerwacji E-wizyty oferowanej przez Usługodawcę na stronie Serwisu bez jednoczesnego dokonywania płatności. Niemniej jednak, aby E-wizyta mogła się odbyć, Pacjent zobowiązany jest opłacić ją najpóźniej 24 godziny przed planowanym terminem. W tym celu, Usługodawca prześle Pacjentowi e-mail z linkiem umożliwiającym dokonanie płatności online.
  5. Pacjent dokonując zakupu E-wizyty za pomocą Serwisu, dokonuje również rezerwacji wybranego przez siebie terminu wykonania E-wizyty (w tym daty i godziny), każda E-wizyta trwa 50 minut. Zakup oraz rezerwację szczegółów zamówienia usługi Pacjent potwierdza poprzez kliknięcie przycisku znajdującego się w Serwisie. 
  6. Płatności za E-wizyty dokonywane są przez Pacjenta z góry za pośrednictwem serwisu płatności AutoPay.
    Dostępne formy płatności:
  • Karty płatnicze:
    * Visa
    * Visa Electron
    * Mastercard
    * MasterCard Electronic
    * Maestro
  1. Pacjent otrzymuje na podany przez siebie adres poczty elektronicznej wiadomość potwierdzającą rezerwację wybranego przez siebie terminu E-wizyty. 
  2. Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności. W przypadku pozytywnej autoryzacji wybrany termin E-wizyty lub Wizyty jest akceptowany przez system.
  3. W ciągu 24 godzin Pacjent może zakupić nieograniczoną liczbę dostępnych E-wizyt na stronie Serwisu. 
  4. Świadczenie usługi E-wizyty odbywa się w języku polskim. 
  5. Pacjent przerywając E-wizytę przed czasem jej zakończenia nie jest uprawniony do późniejszego wykorzystania czasu, który pozostałby do zakończenia konsultacji psychologicznej. 
  6. Pacjent podczas trwania E-wizyty ma możliwość przesłania Usługodawcy wyników badań bądź innych niezbędnych informacji dotyczących aktualnego stanu zdrowia. Informacje te dołączane zostają do dokumentacji medycznej prowadzonej dla Pacjenta. 
  7. Pacjent podczas E-wizyty może zostać poproszony przez Specjalistę o pokazanie dokumentu potwierdzającego jego tożsamość ze zdjęciem.

V. Wymogi techniczne 

  1. E-wizyty udzielane są z wykorzystaniem narzędzi dostarczonych przez serwis: www.przyjaznypsycholog.pl zgodnie z regulaminem tego serwisu, za pośrednictwem google meet lub połączenia telefonicznego z Usługodawcą. 
  2. Pacjent powinien być podłączony do sieci Internet chyba, że wykorzystuje jedynie telefon komórkowy w celu wykonania telefonicznej konsultacji.

VI. Odwołanie lub zmiana terminu 

  1. Pacjent ma prawo odwołania zakupionej E-wizyty najpóźniej na 24-godziny przed terminem jej wykonania. 
  2. W przypadku odwołania E-wizyty w czasie krótszym niż 24-godziny przed jej rozpoczęciem kwota za świadczenie nie podlega zwrotowi. 
  3. Pacjent ma możliwość dokonywania modyfikacji zakupionej E-wizyty, jednak musi to uczynić najpóźniej na 24 godziny przed planowanym terminem jej realizacji. Zmiana terminu może być dokonana poprzez kontakt telefoniczny lub mailowy z Usługodawcą. 
  4. W sytuacji udanego odwołania lub zmiany terminu E-wizyty, Pacjent otrzymuje potwierdzenie wykonanej czynności w formie komunikatu przesłanego na podany przez niego adres poczty elektronicznej. To potwierdzenie stanowi dokumentację zmiany treści zawartej umowy, obejmującej również kwestie cenowe.
  5. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego, Usługodawca przeprowadza zwrot uiszczonego wynagrodzenia zgodnie z pierwotnym sposobem płatności za E-wizytę (przez serwis AutoPay) lub poprzez przelew na wskazane przez Pacjenta konto bankowe. Usługodawca zobowiązuje się dokonać zwrotu środków Pacjentowi w ciągu 14 dni od momentu odwołania E-wizyty. W przypadku zwrotu płatności, Pacjent może ponieść koszty prowizji i opłat, które zostały nałożone na Serwis w związku z tą E-wizytą przez AutoPay (zgodnie z regulaminem usługi) lub przez bank w przypadku przelewu (zgodnie z opłatami nałożonymi przez bank).
  6. Po wykonaniu Usługi E-wizyty Pacjent traci możliwość odstąpienia od Umowy.

VII. Odpowiedzialność 

  1. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane nieprawidłowym korzystaniem przez Pacjenta z Serwisu, jak również skutki wynikające z wejścia przez osoby trzecie w posiadanie danych Pacjenta, jeżeli jest to wynikiem niezachowania ostrożności przez Pacjenta. 
  2. Pacjent zobowiązuje się w trakcie E-wizyty do podawania danych i składania oświadczeń zgodnych z prawdą. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za skutki będące następstwem podania przez Pacjenta nieprawdziwych lub niepełnych danych lub składania nieprawdziwych lub niepełnych oświadczeń. 
  3. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za jakość usług telekomunikacyjnych świadczonych przez operatorów telekomunikacyjnych, za pośrednictwem których Pacjent dokonuje rejestracji i realizuje E-Wizytę. 
  4. Pacjent ma możliwość w dowolnym momencie zrezygnować z korzystania z Serwisu, w tym przerwać trwającą E-wizytę. Jednakże, przerywając E-wizytę przed jej planowanym zakończeniem, Pacjent nie ma prawa do późniejszego wykorzystania pozostałego czasu, który zostałby do zakończenia konsultacji.
  5. Usługodawca zobowiązuje się do świadczenia usług za pomocą Serwisu na najwyższym poziomie. W przypadku ewentualnych problemów technicznych, które nie zależą od Usługodawcy i które mogą skutkować możliwą kolizją z rezerwowanym terminem Wizyty lub zakupioną E-wizytą, Usługodawca zastrzega sobie prawo do zapewnienia Pacjentowi najbardziej dogodnego terminu zamiennego dla wybranej usługi. Pacjent ma prawo nie zaakceptować proponowanego przez Usługodawcę innego terminu i w konsekwencji może zrezygnować z usługi, uzyskując zwrot poniesionych kosztów.

VIII Wystawianie opinii 

  1. Po zrealizowanej konsultacji Pacjent ma możliwość wystawienia opinii na temat lekarza oraz udzielonej konsultacji. 
  2. Pacjent ponosi odpowiedzialność za treść publikowanych opinii. Zabrania się zamieszczania opinii naruszających prawa osób trzecich lub obowiązujące przepisy prawa, w szczególności opinii, które:
  • zawierają treści nieprawdziwe, pomawiające, obraźliwe, obsceniczne, wulgarne, oszczercze, nienawistne, zawierające groźby,
  • prześladują lub popierają prześladowanie innych osób,
  • zawierają informacje, które naruszają prywatność lub bezpieczeństwo jakiejkolwiek osoby,
  • zawierają informacje promujące nielegalne działania lub zachowania,
  • naruszają prawa własności intelektualnej osób trzecich,
  • zawierają linki do stron internetowych,
  • promują lub sprzyjają przestępczym działaniom lub przedsięwzięciom albo zawierają instrukcje nielegalnych czynności,
  • naruszają lub stanowią próbę naruszenia praw ochrony prywatności, praw do komercyjnego wykorzystania dóbr osobistych, praw autorskich, praw ochrony znaków towarowych, praw wynikających z umów oraz innych praw jakiejkolwiek osoby,
  • szerzą propagandę i/lub symbole organizacji, które są niekonstytucyjne lub nielegalne.
  1. Wszystkie opinie wystawione przez Pacjentów mogą podlegać moderacji ze strony Usługodawcy i Serwisu w celu zapobieżenia publikacji treści niezgodnych z prawem. Usługodawca zastrzega sobie prawo do publikacji wybranych opinii oraz do usuwania opinii, które nie spełniają powyższych warunków.
  2. Poprzez publikację opinii (w tym zamieszczenie swojego wizerunku), Pacjent udziela Usługodawcy bezterminowej licencji na jej wykorzystywanie, utrwalanie, zwielokrotnianie, publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie oraz udostępnienie w taki sposób, aby każdy mógł mieć do nich dostęp w miejscu i czasie przez siebie wybranym. Celem udzielenia licencji jest usprawnienie działalności Usługodawcy.

IX. Reklamacje 

  1. W przypadku świadczenia usług w sposób niezgodny z niniejszym Regulaminem bądź przepisami powszechnie obowiązującego prawa polskiego, Pacjentowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji. 
  2. Reklamacja powinna być złożona pisemnie na adres: Przyjazny Psycholog P.S.A., Krasnoludków 8A, 05-092 Dziekanów Leśny lub poprzez wykorzystanie środków komunikacji elektronicznej e-mail: [email protected]
  3. Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać dane osobowe Pacjenta umożliwiające jego identyfikację oraz zapewnienie kontaktu oraz opis przyczyny reklamacji wraz z zakresem żądań. 
  4. Usługodawca rozpatruje reklamacje w terminie maksymalnie 60 dni od daty ich otrzymania. 

X. Dane osobowe 
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych w myśl ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych tz. RODO

W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: Rozporządzenie) Przyjazny Psycholog P.S.A informuje o zasadach przetwarzania danych osobowych: 

  1. Administrator Administratorem Państwa danych osobowych jest Przyjazny Psycholog P.S.A. Krasnoludków 8A, 05-092 Dziekanów Leśny, posiadający nr NIP: 1182253982, KRS 0001010592, REGON 524032796, zwany dalej „Administratorem”. 
  2. Kategorie danych osobowych Administrator przetwarza następujące kategorie danych: dane identyfikacyjne, dane adresowe, dane kontaktowe, dane o stanie zdrowia oraz dane genetyczne i biometryczne.
  3. Zasady ochrony danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności usługodawcy pod adresem
    www.przyjaznypsycholog.pl/polityka-prywatnosci.
  4. Cele oraz podstawa prawna przetwarzania danych osobowych Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych przez Administratora, oprócz uzyskanych zgód, jest art. 9 ust. 2 lit h Rozporządzenia tj. „przetwarzanie jest niezbędne do celów profilaktyki zdrowotnej lub medycyny pracy, do oceny zdolności pracownika do pracy, diagnozy medycznej, zapewnienia opieki zdrowotnej lub zabezpieczenia społecznego, leczenia lub zarządzania systemami i usługami opieki zdrowotnej lub zabezpieczenia społecznego na podstawie prawa Unii lub prawa państwa członkowskiego […]” oraz art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia tj. prawnie uzasadniony interes realizowany przez Administratora. Cele realizowane przez Administratora w związku z powyższym to: Rejestracja pacjentów; Świadczenie usług psychologicznych; Rozliczanie świadczonych usług; Udostępnianie danych medycznych; Archiwizacja; Marketing oferowanych przez siebie usług; Statystycznych; Badań naukowych. 
  5. Informacja o okresach przetwarzania danych osobowych Administrator będzie przechowywał Pani/Pana dane osobowe: w związku z zawarciem umowy i w celu jej realizacji – przez okres obowiązywania umowy, a następnie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa, jak również przez okres niezbędny do ustalenia i dochodzenia własnych roszczeń lub obrony przed zgłoszonymi roszczeniami; w związku z realizacją obowiązku nałożonego przepisem prawa przez okres w nim określony – m.in. ustawa o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta; w zakresie promocji i marketingu działalności prowadzonej przez Administratora w trakcie trwania umowy – do momentu wniesienia przez Panią/Pana sprzeciwu; w zakresie promocji i marketingu działalności prowadzonej przez Administratora po rozwiązaniu, wygaśnięciu lub odstąpieniu od umowy – do momentu wycofania przez Panią/Pana zgody; w zakresie ustalenia i dochodzenia własnych roszczeń lub obrony przed zgłoszonymi roszczeniami – do momentu przedawnienia potencjalnych roszczeń wynikających z umowy lub z innego tytułu; 
  6. Informacja o odbiorcach danych osobowych Dane są przeznaczone dla Administratora oraz mogą być przekazane następującym odbiorcom: podmiotom i organom, którym Administrator jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym podmiotom lub organom uprawnionym do otrzymania od Administratora danych osobowych lub uprawnionych do żądania dostępu do danych osobowych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa; podmiotom uczestniczącym w procesach niezbędnych do świadczenia przez Administratora usług medycznych; podmiotom przetwarzającym dane osobowe osoby, której dane dotyczą w imieniu Administratora na podstawie zawartej z Usługodawcą umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych; 
  7. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji, w tym profilowanie. Profilowanie należy rozumieć jako dowolną formę zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, które polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych cech osoby fizycznej, w szczególności do analizy lub prognozy aspektów dotyczących pracy tej osoby fizycznej, jej sytuacji ekonomicznej, zdrowia, osobistych preferencji, zainteresowań, wiarygodności, zachowania, lokalizacji lub przemieszczania się. W zakresie prawnie uzasadnionego interesu Administratora oraz udzielonych przez Panią/Pana zgód dane osobowe osoby, której dane dotyczą mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, co może się wiązać ze zautomatyzowanym podjęciem decyzji, w tym profilowaniem. Tego rodzaju sytuacja występuje w momencie realizacji celu marketingowego i promocji działalności prowadzonej przez Administratora. Pani/Pana dane osobowe mogą być wówczas wykorzystane do profilowania w celu skierowania do Pani/Pana spersonalizowanej oferty.
  8. Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych osobowych w tym uzyskania ich kopii, prawo żądania ich sprostowania, usunięcia (prawo do bycia zapomnianym), ograniczenia przetwarzania na warunkach wynikających z Rozporządzenia. W zakresie w jakim podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest przesłanka prawnie uzasadnionego interesu Administratora, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych. W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest zgoda, ma Pani/Pan prawo wycofania zgody. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. W zakresie, w jakim Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu zawarcia i wykonania umowy lub przetwarzane na podstawie zgody – przysługuje Pani/Panu także prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. prawo do otrzymania od Administratora Pani/Pana danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego (może Pani/Pan przesłać te dane innemu Administratorowi) oraz prawo żądania bezpośredniego przeniesienia Pani/Pana danych przez Usługodawcę innemu Administratorowi o ile jest to technicznie możliwe. W zakresie w jakim Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu promocji i marketingu działalności prowadzonej przez Administratora – przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych na potrzeby promocji i marketingu działalności prowadzonej przez Administratora, w tym profilowania, w zakresie w jakim przetwarzanie jest związane z promocją i marketingiem działalności prowadzonej przez Usługodawcę. Przysługuje Pani/Panu również prawo do wniesienia skargi do organu nadzorującego przestrzeganie Rozporządzenia tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w sytuacji, gdy istnieje podejrzenie, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych.
  9. Źródło pochodzenia danych Pani/Pana dane mogą pochodzić od mocodawcy (w przypadku udzielonego pełnomocnictwa), źródeł powszechnie dostępnych (np. baz i rejestrów: REGON, Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej (CEIDG), Krajowego Rejestru Sądowego) oraz od innego Administratora, który przekazał je Usługodawcy zgodnie z prawem do przenoszenia danych. W pozostałych przypadkach dane są zbierane od osoby, której dane dotyczą.
  10. Przekazanie danych osobowych do państwa trzeciego Administrator w przypadkach uzasadnionych i koniecznych, w celu prawidłowego świadczenia usługi opieki zdrowotnej oraz wykonania umowy (np. realizacji Pani/Pana dyspozycji związanych z umową), a także w przypadkach, gdy transfer danych osobowych jest konieczny, przekaże Pani/Pana dane osobowe do organizacji międzynarodowych lub udostępni Pani/Pana dane osobowe podmiotom mającym siedzibę poza Europejskim Obszarem Gospodarczym (EOG). 
  11. Obowiązek podania danych osobowych Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, jednakże jest warunkiem możliwości świadczenia usług oraz zawarcia i realizacji umowy oraz ustawowo określonych uprawnień i obowiązków Administratora związanych z prowadzoną przez niego działalnością. W przypadku niepodania danych osobowych Administrator zmuszony jest odmówić realizacji świadczenia usług oraz zawarcia umowy. W zakresie w jakim dane osobowe są zbierane na podstawie Pani/Pana zgody, podanie danych osobowych jest dobrowolne. 

XI. Postanowienia końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.
  2. Niniejszy Regulamin dostępny jest pod adresem elektronicznym www.przyjaznypsycholog.pl w wersji elektronicznej, umożliwiającej jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Pacjent.
  3. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień Regulaminu w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika bezpośrednio ze zmiany przepisów prawa lub w celu ulepszenia jakości świadczonych usług. Pacjenci zostaną poinformowani o zmianach w Regulaminie poprzez umieszczenie informacji o zmianach na stronie Serwisu. Wszelkie zmiany Regulaminu stają się skuteczne w terminie 14 dni od ich opublikowania w sposób opisany w zdaniu poprzednim.
  4. Jeżeli którekolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu zostałoby uznane za nieważne, niezgodne z przepisami prawa lub niewykonalne zostanie ono wyłączone z postanowień niniejszego Regulaminu, które to w dalszym ciągu będą obowiązywać w najszerszym, dopuszczalnym przez prawo zakresie.
  5. Wszelkie spory wynikające z realizacji postanowień niniejszego Regulaminu oraz świadczonych usług Strony będą starały się w pierwszej kolejności rozstrzygać w drodze negocjacji, a w razie ich bezskuteczności spory podlegać będą rozstrzygnięciu przez sąd powszechny właściwy według przepisów ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego.
  6. Pacjent będący Konsumentem ma również prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów, w szczególności poprzez złożenie po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o polubowne rozwiązanie sporu przy udziale Rzecznika Praw Pacjenta (https://www.gov.pl/web/rpp/kontakt). Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne.
  7. Pacjent będący Konsumentem może również złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR , dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=P

Regulamin wchodzi w życie z dniem 27.01.2024 r.

    Twój koszyk
    Twój koszyk jest pustyWróć do sklepu
    ×

    Pobierz
    darmowy e-book

    "Stwórz silną rodzinę"

    Pobierając e-booka wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od administratora danych. Możesz cofnąć zgodę w każdym czasie. Dane będą przetwarzane do czasu cofnięcia zgody. Administrator przetwarza dane zgodnie z Polityką Prywatności. Masz prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego lub przeniesienia danych.

    Potrzebujesz konsultacji?

    Wyślij zapytanie już dziś